På G

nu har jag valt outfit och film.
duktig duktig tjej.

insåg just att mitt smink börjar ta slut oxå, och de är ju perfekt när man inte har pengar.
asglad tjej? NEJ..

det blir hursomhelst shutter island tror jag.
om inte robban har ngt emot det.
hittade en film som började typ.. halv 4, perfekt tror jag..
ska nog vara i stan sen vid 6 tiden tror jag.

men är lite orolig för min tummis, får massa bloblåsor när ja spelar bowling haha.
de har blivit en del bowlande på senaste måste jag medge ;)
först då med mamma robban jocke & sparris
sen med pierre på jobbet
sen med olle erik jag och robban
sen med pierre och simon på jobbet för ngn vecka sen
och nu ikväll igen, borde va asduktig nu tycker jag.

men självklart inte. suger lika mkt nu som då haha.
men allvarligt, får blodblåsor på tummen, försvinner dom?

sånt man får ta kanske.

en annan sak som jag är nojjig över e att jag bara har skinnjackan ikv :|
det KAN bli riktigt kallt..
men ja, vad ska jag göra.
kanske ta med en tjocktröja ? de får nog bli så faktiskt.

nu ska jag ha ett liv.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0