LUUNCH

nu skulle man kunna tro att jag gjorde mat på en hudnradelssekund, men de va bara jag som inte riktigt förmådde mig till & trycka på spara & publicera knappen innan ja ville skriva att jag va klar med maten haha.

det ser inte så gott ut, men fan, då ska du se hur de ser ut när de kommer ut igen ;)

köpte btw lite grejer så ja ska baka sen!
mums mums :)
muffins efter middagen, hela kvällen och frukost, me like.

imorgon ska jag till haninge till småpluttarna emma och elin <3
och så ska malin slinga mitt hår, hoppas de blir nice ;)

onsdag ska jag hem till min älskade pojkvän och se det regnar köttbullar.

sen lär jag väl som vanligt fastna i haninge -.-

men nu ska ja äta innan maten blir kall :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0