jordgubbste, daimgodis & spröda majsbröd, FRUKOOST

mums mums mums.

har självklart sovit dåligt men ja, de är inget ovanligt i min säng.
ska städa idag, de har hamnat lite kläder härochvar.

så dagen ser ut som följande :

- äta lite mer frukost
- städa så att allt ser rent och fint ut igen, eventuellt damsuga.
- packa kläder
- vila lite?
- duscha & göra mig iordning
- röra mig mot haninge för att slinga håret och äta middag hos malin med emma och elin, småsystrar <3
-
sen kommer jag ju säkert fastna i haninge för att de är lite jobbigt att åka till nynäs, och därav packningen.

vet dock inte var ja tänker sova.
men ja har alltid nyckel till mamma och pappa om de krisar. (mamma&pappa läser bloggen, de e hemlis att ja har nyckel ^^)

men yh, hum hum.. känner iof att jag är rätt mätt.
så nu får frukosten lov att vara slut :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0