Igår var det bandkväll

Och de va faktiskt riktigt kul när vi väl kom igång.


Som vanligt hade vi knappt repat men de blevmyycket bättre än väntat faktiskt.
Sen blev jag Aleks & Stoffe frågade om vi ville spela mer på kyrkans kyrkpub.
De tror ja kommer bli himla kul faktiskt.
Så jag är nöjd.
Alla andra var oxå jätte duktiga.




Julia Castlin har lagt upp bilder från igår som finns på facebook.
Jag tror man kan klicka på bilden över så kommer man till hennes fotoalbum?

Jaja.

Idag blir de middag hos Robbans föräldrar, sen utgång.
Men de blir en billig kväll, har knappt några pengar såhär INNAN LÖNING.
Däremot blir de inte bättre efter alla räkningar är betalda heller..
Men fan, de finns dom som har de värre, inte gnälla.

Men nu ska jag gå upp och göra mig lite Te.
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0