I did it !

Jag gjorde 20 armhävningar och va ute och gick/sprang i ca 20-30 min.
Är riktigt stolt över mig själv faktiskt.
Tänkte typ avsluta dagen med att sola och bli lite brun men jag orkar inte.
Vet inte om vi har kvar solariumet i källaren som vi har i föreningen, orkar inte kolla heller.

Det värsta med att jag va ute och sprang och detdär, va att jag har inte direkt ngt nyttigt hemma. Så de blev pommes & korv med bea & gurkmajja. Känns ju...... värt.

Ikväll är de hursom Efterlyst och........ shit va va de jag ville se :S Anna anka kanske?
Jag vet inte, får kolla upp det sen.

Imorgon ska jag träffa Tonio, vi ska fota.. Wiie!
Sen ska jag hem och fixa och dona för middagen.
Taggat tjej.

Nu ska jag se på tv, det förtjänar jag, nästan.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0