hm.. vad kan de vara för väder ute?

sitter i min säng med en skål yoghurt.

lyssnar på ke§ha - tik tok som går på tvn.
lätt grym låt att vakna till haha..
har precis tvingat i mig en kopp te UTAN MJÖLK oxå..
fyfan, men jag ville verkligen ha.

idag ska jag:

- gå till konsum och köpa mjölk
- köpa ett nagellack på lindex/kicks?
- kolla skorea, fyfan ångest
- köpa tejp tänkte jag
- diska diska diska 2 tallrikar och 2 glas typ
- plocka upp kläder från golvet och möjligtvis tvätta?
- boka tvätttid till mami och papi som invaderar min lägenhet nästa helg
- typ.
- träffa angelica



finns en del att göra, men man blir lätt ensam.
min tv är min nya vän <3

nu ska jag äta upp, sen blir det ett bad med ansiktsmask, yeay :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0