hejsaaan

hallo, nu är jag hemma hos robert.

kom hit igår vid kanske kvart i tio.

kvällen igår va helmys, fixade slingor i håret, åt jättegod mat, fikade, gottade oss med mina muffins, pratade, de va jättemysigt.
idag ska jag typ träffa william om han får för sig att vakna.
sen umgås med robban när han kommer hem.
de vart inte mycket till umgås igår inte, gick och la oss direkt när jag kom.
han jobbar ju så det blir tiiidiga nätter.

och jag har sovit som en gris, vaknat hela tiden, vridit och vänt.
fyfan.. men de är sånt man får ta antar jag..blö

nu ska jag gå och göra mig lite frukost :)

pusspuss


Kommentarer
Postat av: Hildur

Nu händer det grejer minsann

Du ligger å lökar å en annan springer benen av sig.

Nåja, du blir väl varse ngn gång.

UPP å STUTTSA.

Sittupps iaf vekling.

2010-03-04 @ 18:54:38
Postat av: Gunhild

OOOOOM man bara orka

tar juh bara en massssssa tid.

.

.

.

jette fint me ett gott leverne.

Gunhild

Baj de vej



Finns det nån Benny där??

2010-03-04 @ 19:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0