hamburgare, pommes & fjärilar

till att börja med, filmen va inge bra.
hatar monsterfilmer, så värdelösa.. VERKLIGEN.
men ja, nu har ja iallafall gjort NÅGONTING haha.

håller hursomhelst på att laga middag.
lunch blev pyttipanna <3 mums
och nu blir de lite hamburgare med potatisklyftor. påhittig tjej? jo jag vet.

sen ska jag ta mig lite efterrätt, vet inte om ja ska ta en muffins & te, slaska i mig lite marschmallowsmet på burk,äta godis som mamma & pappa snälla köpt och lämnat, frukt(?), eller ja.. inget alls?!
jag har ju iallafall en del att välja på, vilket gör de svårare.

senare ikväll... "ikväll" hahaa, min klocka i huvudet är typ 10-11..
gick upp tidigt idag så jag vet inte, jag är lite lost i tiden typ.
men jag ska iallafall bada sen, ta hand om mig.

tänkte köra följande :)  :

ansiktsmask, har inget smink i nynäs haha, hoppas detta fräshar upp mitt fejjs lite tack.

(strunta i skitgrejerna runtom, de är ansiktsmasken honey almond som är själva grejen haha)

bodyscrub, älskar't.. fick av bror & hans tjej i julklapp. de heter typ simply white collection.

(shit vilka bra bilder jag hittar för att symbolisera allt hahahaha)

body lotion efter badet, är så extreeemt torr.. hatar vintern :(
dessutom fick jag en bodylotion och body spray av roberts familj som kom hem från USA i lördags.
luktar ASgott, och lite smålyxigt oxå haha ;) victorias secret.


iiih :D


sen ska jag lägga mig och se tv, de är ju wallander ikväll :)
men de blir nog ganska tidigt.
har jag tur i oturen ringer jobbet och väcker mig imorgon.

nu ska ja steka klart burgaren :D


pusspuss

Kommentarer
Postat av: Laila P

Vad det gäller smink å sånt kan jag rekomendera "Priskrossaren" på Fredsgatan..Dom har allt å lite till.

Bästa affären i Nynäshamn

Laila

2010-03-08 @ 14:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0