Försöker en sista gång.

Jag försöker en sista gång med denhär bloggen, kommer nämligen inte på något nytt bloggnamn för att starta en ny och dessutom så orkar jag inte engagera mig så pass mycket.

Sitter i nynäshamn nu och då finns de liksom inte så mkt att göra.
Har suttit vaken sen kvart i 6, då robban gick upp. Och sen höll jag mig vaken om jobbet skulle ringa och fråga om ja ville jobba.
Men icke, men vi får se.. Morgonen är inte över.

Skulle behöva gå ner till tvättstugan och boka tid, men ja ligger så "skönt" i min obekväma säng.

Kollar på typ Alla älskar Raymond, halvkul sådär på morgonen.
De brukar faktiskt inte alls va bra på tv såhär tidigt.


Ska söka högskola idag oxå, och kolla om ja får något svar från mina jobb ansökningar oxå.
Hoppas på de, skulle ju alltid va kul med 4 anställningar ;) höhööö.

Nu ska jag titta lite mer på tv, sen blir det frukost nr 2.
Fick ju lov att gå utt och äta med älskling imorse oxå.

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0