Duktig tjej

hejsan hejsan. är i nynäs nu, åkte hit imorse..

måste berätta om igår, jag har lätt den bästa pojkvännen.

jag och robert bråkade lite, jag va jätteöverdriven och jätteledsen, har gråtit massor senaste dagarna, vet inte varför... men de går nog över snart.
sen tittade vi på en film, jag va fortfarande ledsen..
sen gick robban och lagade mat till sig och jag låg kvar i sängen och tyckte synd om mig själv typ..
efter ett tag kom han in i rummet och bad mig gå och kolla till soppan medans han gick på toa.
då har min älskling tänt ljus, gjort mat till mig oxå, ställt fram saft och grejer.
det går inte ens att beskriva hur glad jag blev, så ja gick tillbaka till toan där han stod och väntade på min reaktion. jag älskar älskar älskar älskar dig robert <3

sen somsagt åkte jag hem imorse, gjorde havrebollar imorse.
tog ett bad lite senare, sen när klockan blev runt halv 11 gick jag ner på stan.
gick förbi banken och fixade lite, köpte smink >.< hatar de.
sen gick ja och köpte bacon? nice... haha ska ha de imorgon.

för imorgon har jag besök av kümmerling familjen :)
ska bjuda på middag, kul me besök ju.

men nu ska ja se mer på top model 10, woho :D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0