baconröra & slingor?

nu börjar jag bli klar med dagsschemat tror jag..

har i stort sätt packat klart, de ser hyffsat ut, förutom bajsdisken..
men de tar inte mer än 10 min typ, bara lite från middagen och frukosten.
funderar dock på om jag kanske ska äta lite lunch innan jag drar eller typ ngra mackor?

dricka lite kaffe oxå, tror inte de är så bråttom ännu.

tänkte ta med kameran oxå, de kan ju alltid va trevligt.
men vi får se om den får plats i väskan haha.
orkar inte ha två väskor denhär gången faktiskt.
det är redigt jobbigt att kånka på.

dagen har iallafall börjat så jäävla bra.
de är sol ute, jag lyssnar på asbra musik, åt god frukost, och ja.. de räcker liks.
tog ett bad och nu är jag påklädd igen.
ska bara låta håret torka, sen sminka mig.
sen är jag fit for fight.

ska på middag hos malin ju, vi ska äta stöört god baconröra <3
och så ska hon hjälpa mig göra slingor i håret.
så jag måste förbi och köpa hårfärg ngnstans.
eftersom att jag har för mig att ja faktiskt gömt min hårfärg som jag har här hemma någonstans..
den dyker nog upp när ja inte behöver den.

nu ska jag fixa och trixa allt klart :)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0