"60" frågor

1. Vad är ditt mellan-namn? Linnéa

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Linnéa

3. Är du i ett förhållande nu? Ja

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? 4 månader imorgon <3

5. Vem var du tillsammans med sist? Innan dethär? Niklas..

6. Får man fråga varför det tog slut? En del saker funkar bara inte

7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja

8. Vem vet mest om dig? Jag själv, tror ingen vet sådär värst mycket om mig när de väl kommer till kritan

9. Vad gör du på fredagskvällar? Är oftast med Robert faktiskt.

10. Bästa filmen du någonsin har sett? Sex & the city tror jag nog

12. Har du någonsin varit full? Ja

15. Snusar du? Nej

16. Saknar du någon just nu? Ja, min bror :(

17. Hur mår du idag? Jag mår faktiskt bra, men fryser massor :(

18. Hur många tabletter tar du dagligen? Alltså dagligen, inga.. Har jag huvudvärk blir de ett par stycken.

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Ska kolla upp, 1 sek.. Träffade Calle, tror jag.

20. Bästa minnet från sommaren? Fy de finns så många. Fast ändå kommer jag inte på något haha.

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Norge eller Egypten

22. När var du där? Norge minns jag inte, men egypten va i mars 2008 tror jag

23. Är du rasist? Inte rasist... Jag vet inte vad jag är. Försiktig?

24. Har du helt svenskt ursprung? Ja, vad jag vet iallafall.

25. Om nej, vart kommer du ifrån?

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? Svenska tror jag baskemig

27. Ser du fram emot någonting just nu? Sommaren, men ändå inte. Är så äckligt rädd för ormar

28. Sköter du skolan? Tog studenten förra året, men kan fortfarande säga att jag inte gör det

29. Vad hade du för betyg förra terminen? Lite för privat kanske ;)

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? VG antagligen.. MVG har nog aldrig existerat på mina provpapper

31. Vilket ämne var det? Fick ett VG i emi i 9an :)

32. Har du fått ig på ett prov? Föööör många

33. Har du spelat/spelar du i ett band? Har spelat

34. Anser du dig vara intelligent? Oftast ja, men många gånger nej

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Innan jag fyllde 13 va allt typ frid och fröjd. Sen är de självklart att massor har varit bra nu med, men jaa

36. Vilken va den värsta tiden då? Efter jag fyllde 13 och kanske 4-5 år framåt därifrån

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Det kan jag nog säga att jag gjort ja

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Oh yes, iimow

39. Har du haft sömnproblem? Ja, inte länge sen alls faktiskt

40. Hur ofta gråter du? Typ lite, men ofta. Och ibland MYCKET haha

41. Vad gör du när du mår dåligt? Försöker sysselsätta mig så att de går över

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Det beror på varför jag mår dåligt

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Nej?

44. Vilken klass går du i nu? Ingen, men snart så

45. Vilken skola? Ska börja på distans på MKFC

47. Har någon varit otrogen mot dig? Inte vad jag vet

48. Är du stolt över dig själv? Ibland

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Jag vet faktiskt inte.

51. Har du lätt att få folk att skratta? Det beror på hur lättroade dom är

52. Cider elller öl? Öl, jag får hål i tänderna av cider

53. Har du några talanger? Mååånga haha

54. Vet du om någon är kär i dig? Ja, en iallafall :)

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Ja, de är jag. Jag älskar min bror <3

56. Vad står det i ditt senaste sms? Skicka din adress. Omedelbart! :)

57. Hur lång är du? 167

58. Hur mycket väger du? Asså, mellan 55-57 tror jag. Hoppas jag :S

59. Vilken storlek har du på kläderna? XS-S i tröjor och typ 25/26 i jeans? de är så olika

60. Har du svarat ärligt? Jaadå, de frågor ja kände att ja inte ville svara ärligt på försvann bara poff ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0