jobba, idag igen.... jag vill bli hemmafru :/

då är de dags att jobba igen då.
och skatteåterbäringen är inte inne ännu... fail ;(
blev lite ledsen tjej men vad ska ja göra liks.

egentligen borde jag va klar och påklädd nu, men chillar lite till... blö

konstig dag igår..

på väg hem stannade jag vid jungfruvägen och gick ner till vattnet och försökte rensa lite tankar.
men de känns som att bussar är ett bättre ställe.
skulle va skönast iof att låta allt bara gå som de gör. men icke.

behöver duscha håret, men ja orkar inte.
alla som ser mig idag, jag vet att mitt hår är sådär halväckligt.
i eftermiddag är de middag @ kümmerling's, christopher fyller år. GRATTIS!

men nu mååste ja klä på mig..
puss

Kommentarer
Postat av: Nikolina - gravid v.35

Hihi, det är mysigt o va hemmafru :)

Tänkte att vi kanske kan ta bilderna typ nästa helg ? Runt den 20e ?

Kraam

2010-06-08 @ 08:01:20
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0