I'M BACK

sådär ja, nu har de vart en del.

har varit i norge över helgen som var.
kommer langa upp bilder på det sen men ska straxt röra mig igen så hinner inte nu tyvärr.

idag ska jag till.... GRÖNA LUND och roa mig och mina småkusiner samt min deras föräldrar gabbi och per :) <3
mamma ska oxå med, så vi ska ta bussen tillsammans snart.
lagom skönt att jag spenderar min lediga dag på grönan haha.. men de är så de ska vara.

robban åker till blidö med killarna på fotbollscup idag så honom träffar jag först på söndag igen.
men de är okej, för sofi ska bo här :)
mys mys mys.

jobbar iof hela helgen men what the heck.
hon har dessutom börjat jobba på mitt jobb haha.
alla jobbar på grönan.

men nu ska jag göra mig fit for fight.

ha en bra dag allihopa :)

pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0