Paradise hotel

okej nu är jag back in the game.
har kollat ikapp nu så jag vet vad som hänt.



är RIKTIGT arg över att :

- cimon åkte
- jackie röstade UT honom?!
- pontus.... jamenar hallå, pooontus.. vad gör han kvar..?
- andreas är tillbaka, han e så fuuuuuuuuul
- att folk snackar att jackie vinner.. kul för henne om de är så men fan man behöver inte försöka avslöööja
- aa typ de haha


ja men då är de väl bara att börja heja på någon annan.
och de är typ greta eller jackie som ska vinna.

okej greta har varit jävligt taktisk men ändå tråkig på något sätt. men hon spelar liksom snyggt.




och jackie är bara skön, asså feeett skum och feeett cp att hon rösta ut cimon, horfittkärring, men hon e skön.. asså vinner hon så har de ju iiinte med taktik att göra.. hon e ju bakom flötet..
men som sagt, de skulle va kul om hon vann..


och nu eftersom att de går rykten om att hon vann så får vi se.
blö

nu ska jag röra lite på mig.
har fått ont i rumpan av att sitta still för länge haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0