iih

nu blev det en bra morgon hihi.

jag och robban bestämde att vi inte skulle ses på några dagar.
vi har typ umgåtts väldigt mycket och alla vet hur det går.
man hoppas på varandras nerver tillslut.

men iallafall så ringde han imorse och bara prata lite.
så ville han att ja skulle gå ut och ge honom en puss..
okej vi kanske inte ska ses på ett tag, men en puss bara ju ^^
så ja gick ut så satt vi och pratade lite <3

de roliga är att vi ska liksom ses imorgon oxå och "fira" 2 månader tillsammans.
och jag har en överaskning som inte han har en aning om.
eller jo de vet han iof, men ja.. vi kan låtsas att han inte vet.

nu ska jag börja göra mig lite iordning, ska nämligen luncha med jennifer jeltsch :) <3
sen ska jag va med maria a.k.a spurran, tänker sova hos henne oxå hihi.
så att de inte blir så långt att åka imorgon, var vi nu än ska vara :S

jaja, ingen blir klokare av att jag sitter här och skriver inte.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0