Godmorgon

hejsan hejsan. har vaknat för en liten stund sen, och ehm.. ja jag trodde klockan va kvart i tolv?
okej, jag vann någon timme där, sweet haha.

igårkväll hursomhelst, möttes jag och spurran utanför konsum, så köpte vi godis och läsk.
det va meningen att ja skulle sova där, kolla paradise hotel, och vi skulle åka pulka halv 9.

killarna (robban & jocke, som vi faktiskt lyckades tvinga med oss) kom tio i tio iställen för halv 9, men de va deras förlust, dom skulle jobba idag, inte vi hihi.
sen va nicke med oxå, yeay de va mys.

men de slutade med att jocke sov hos maria & jag sov hos robban.

idag vet jag inte RIKTIGT hur dagen ser ut faktiskt.
ska vänta på att robban kommer hem, sen typ handla mat?
sen ska vi åka och mysa hos hans föräldrar tror jag.
vi har ju faktiskt varit tillsammans i 2 månader idag, då kan de va mysigt att göra något tillsammans.

men nu är jag hungrig, så jag ska gå och göra mig lite frukost.

vi höres senare.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0