Gårdagen

jag och robban åkte hem till hans föräldrar för att ta de lugnt och kolla på tv.
vi skulle lagat mat tillsammans men mitt busskort, bankomatkort, leg, icakort, ALLT va i min jacka som jag glömde hos maria dagen innan.. fail på mig.



vid 6tiden somnade vi, tänkte sova en STUND... jag vaknade vid kvart i 9 typ, försökte väcka robban men icke, de gick inte.. inte ens av att pussa.. tillslut vart de frustrerande och då slutade jag försöka väcka honom gulligt.
hursomhelst vaknade han oxå sen vid kvart över 9, vi fixade lite och drog hem till villan igen.
sen gick vi och la oss igen.



så de blev att vi inte åt någon mat alls........? ärligt.


okej jag ska inte klaga, de va skönt att sova, men inte direkt vad jag hade planerat.

dessutom har jag drömt sjuka drömmar.
typ att en asaastooooooooooor älg dödade typ allt och alla.. (såg new moon häromdagen, kan va därför.. fast de va en älg), sen typ nu innan ja vaknade så va de någon som försökte sno något från mig så ja typ ninjasparkade dom och grejer men dom sprang efter för glatta livet ändå..
blö på dom!

nu ska jag gå och fixa lite te och mackor :)
sen blir de till att komma ikapp på paradise hotel-fronten..
kommer efter varje gång jag kommit ikapp, illa maria.

puuuuuuuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0