Fredagsmyyyys

Hejsan hejsan. Sitter hos Sanna nu, våldgästade imorde kvart i 7 hihi.

Gårdagesn spenderades med MYYYSIG LÅÅNG lunch med bästa Katta <3
Sen kollade vi lite kläder, det va nice..

Sen gick ja till Sanna igen, och experimenterade lite.
Tänkte typ" men hallå,tunnbröd gör man välmed mjöl, vatten och salt "..
Så jag började blanda och greja, sen när ja skulle steka sa jag typ till Sanna att de såg ut som playdoughlera.
Då tar hon fram en bok och säger typ:
- Jag har en bok om ur man gör trolldeg.
jag : - men de e väl typ ptatismjöl ?
hon : - nej de är vatte, salt och mjöl.
jag : - ahaaa......................DE ÄR EXAKT DET JAG ANVÄNT HAHAHAHAHHAHA

http://norwegianity.files.wordpress.com/2009/11/files_troll_2.jpg

Så allt blev mer och mer spännande, men asså..
De vart faktiskt gott, inte tunnbröd, och inte trolldeg.
Men typ, trolltjockbröd.. De va nice.

Sen åkte jag till kyrkis, va där ett tag, fikade.

Sen åkte ja till Robban, och imorse åkte jag till Sannis, som nu ska göra pannkaksfrukost hihi.
Söt tjej, gillarej <3

Sen ska jag ner till Nynäs och hämta grejer, sen stan med Jombish, sen krogen ikv är det tänkt.
Så det blir sweeet dude!!

Skriver mer sen tror jag, pussen pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0