bra eller dålig dag?

hejhej, har varit dålig dålig på att uppdatera på sista tiden så får göra det lite snabbt.

har jobbat på st eriks gymnasium förra veckan som mat-tant.
det va kul faktiskt, kände fler än jag trodde där vilket va en chock just då haha men de va lugnt.

helgen va lugn, på fredagen åkte jag robban maria och jocke till robbans föräldrar och badade jacuzzi och drack lite alkohol, men verkligen inge drag på de viset.
sen va lördagen lugn, va bara hemma hos robban.

och nu är de söndag och det har varit en upp och ner dag typ.
bråkat hit och dit, tänkt för mycket och bara bajs.
sen träffade jag robban och det va jättemysigt, kollade lite på tv och så sen åkte vi till VH där han hade match, och för (faktiskt) ovanlighetens skull, vann dom.
sen åkte vi hem till mig, och efter några minuter åkte robban hem igen.
för han ska ju jobbaaaa imorgon.

la mig och försökte sova, men icke.. gav upp efter ett tag och kolla film.
men de funka inte heller, så ja ringde knutt, så gick vi ut.
åkte bussen till statoil, åt en korv med mos, såg jombe, gick till kulfångs, trodde vi skulle bli våldtagna.
men sen kom jombe och hämtade oss, tack <3

nu är de dags att kolla in nya twilight tänkte jag faktiskt.
så de blir naaaajzz, har inte sett den ju.

nu skriver jag bara ointressanta grejer så tack för att du spenderade mer än 2 minuter på värdelösa meningar hihi.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0