kiss n tell

det är ingen idé att bry sig om folk man inte tycker om.
det är bara omoget och onödigt att lägga ner negativ energi på det.
att försööka trycka ner någon är bara pinsamt.

kalla den andra för "skurken" i dramat medans man själv är den som försöker vara värre.

snacka skit är alltid kul, och de äääär inge fel med de haha..
de kanske är klart att man vill sätta någon på plats som sårat en själv.
men att börja kackla fram och tillbaka hur mycket som helst visar bara hur osäker du är som person.
när du inte längre vill vara en människas vän, vad är problemet med att bara lägga ner istället för att bli en fitta och FÖRSÖKA trycka ner den andra?
vägra bara sätta stopp där det är, så jävla waste.

jag skrattar åt folks dubbelmoral i vissa tillfällen.
väx upp..


känner typ att jag faktiskt inte orkar bry mig längre.
jag har människor runt mig som jag bryr mig om
som bryr sig om mig.
så jag orkar faktiskt inte lägga energi på människor som man ändå inte vet var man har.
och jag är jätteledsen att jag inte är den som tänker böla över de.
vänner är dom som kommer och går hela livet vafan.

kärlek däremot ska man vara rädd om ;) <3

nu har jag iallafall skrivit av mig och är på bättre humöör.


ska på middag idag med robert och mamma i sumpan.
det ska bli mys, ska försöka låna pappas digitalkamera.
min ligger ju i nynäs så den har ja liksom inte i haninge.

nu ska jag göra kaffe och skratta en stund hihi ^^

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0