fyfan för att vakna av att någon skriker på en

happ nu är jag vaken igen då.
kanske ska va glad att jag ens KAN vakna fortfarande.

de blev en minst sagt händelserik resa hem igår från robbans föräldrar.
vi åkte på gudöbroleden mellan LIDL och sågen, de gick väl kanske 70-80.. minns inte.
jag vet inte riktigt vad jag satt och gjorde, men antagligen ingenting..
sen typ vääärldens jävla smäll men bilen fortsatte liksom i samma riktning som innan och allt.
så jag fattade inte alls vad som hände förän jag insåg att hela framrutan va täckt av något rött..
fortfarande kopplade jag inte vad som hände, sen insåg jag "shit det är ju motorhuven".
men robban mest bara satt där hur lugn som helst så jag fattade liksom inte förän vi stannat att de liksom kunde ha gått hursomhelst.
hade de kommit mötande trafik så hade vi inte sett de, visste knappt var i körfältet vi låg.
hade de varit en bil framför oss, hyffsat nära, hade vi ALDRIG sett den.
hade de varit trafik nära oss bakom så hade vi kunnat krocka där oxå.
änglavakt (a)
sen stannade vi vid vägkanten och robban gick ut för att ta ner motorhuven och typ kolla om den gått sönder.
jag fattade aldrig om de va något som gick sönder.
men grejen e den att bilen va liksom "under lagning" så att de dom på verkstan hade glömt, va att tejpa fast motorhuven för att den hade inget fästye som håller i den.
så fyfan fatta om de hade gått illa.

sen blev jag väckt av att alla försökt få tag i mig nu på morgonen för att ja skulle jobba.
men jag vaknade för sent och ja, mår inge bra i vilket fall som helst så de är nog bra om jag är hemma.
imorgon ska jag dock jobba. 07.30 - 15.30, måndag oxå.

nu ska jag gå och göra te och vara glad för att jag lever en stund :)


Kommentarer
Postat av: Anneli.Carlen

usch vad läskigt, skönt att du lever. Och det är i såna här stunder man nog får stanna till och verkligen uppskatta just livet, inte hänga upp sig på småsaker... Kramar till dig, Maria <3

2010-02-18 @ 15:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0