gårdagen idag och imorgon... eller?

okej, vi börjar med gårdagen.
jag och kära blesa, fick vara entré värdarar.
det va faktiskt kul, men samtidigt svårt.
asså de är ett helt nytt område, nya uppgifter och allt vad det var liks.
men tiden gick fooort, och halv 9 fick vi sluta.
det va riktigt nice, då åkte vi dessa ;) :
Insane 1 gång
Radiobilarna 2 gånger
Popexpressen 1 gång(fick gå före i kön, hahahahaha)
Fritt fall 1 gång
Fritt fall tild 1 gång DIREKT efter, det var nice haha
Vilda musen 1 gång
Lustiga huset 1 gång

-sockervaddspaus-

Insane 2 gånger på rad, det va IIINGEN kö
Katapulten/Uppskjutet(?) 2 gånger
Fritt fall tilt 1 gång

jag mådde sådäääär asså haha.
men fan de ska kännas..

sen åkte jag till medis och träffade upp madde och majlöv.
det var mys, tog en öl. verkligen bara en haha. dutti tjej.
eller ja, madde blev bjuden på en öl innan vi skulle dra av ngn random snubbe, som jag och majlöv snabbt fick halsa för att hinna med bussen.
men det var en absolut trevlig kväll.
kommer bilder ! :)

de andra bilderna vill itne laddas upp. tar denna :)

det var typ två tyskar som frågade mig och majlöv var man kunde gå ut i stockholm på en torsdag.
men jag visste typ inget, majlöv sa dock solidaritet.
och jag tror inte jag hört ngn säga det ordet så ROLIGT.
försökte förklara vägen, och stureplan, östermalmstorg och solidaritet, det va tydligen roliga ord för dom oxå haha.
skrattade en del faktiskt. det var roligt :)

sen somnade jag gott hemma i sängen brevid älskade pojkvän robert <3


idag är det fredag, och idag ska de jobbas.
14.45-23.00..
sen hem & sova, för imorgon är det:
jobba på universitetet 8.30-13.00
grönalund med mariaskolan till typ max 18.00
kräftis hos carin resten av kvällen.

sen ska jag vara BAKIS, tycka synd om mig själv.
fyfan va länge sen det var.

jag är bra, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0