We love incest <3

Kopierar in mitt inlägg från bilddagboken:

är typ trött på dethär att alla är med alla.
det är freaking incest i haninge haha..
träffar man någon som är ny för en själv,
så har ALLTID ngn man känner, MINST en
kompis som oxå hållt på med killen i fråga.
det GÅR inte att hitta " nytt material " här.
äääven om man hittar en fett snygg kille, så
finns de inte en chans att ingen kommer komma
och säga typ : han har fett liten, han kan inte hångla,
ditt och datt, hit och dit.

de är liksom.. som att allt är förbrukat..
är lika trött på allt snack som på att odla
vete i farmville, de tar för lång tid och man
tjänar inte direkt mycket på det ändå.

liksom okej de blir väl så, alla träffar alla.
alla känner någon som känner den killen
som varit med den tjejen som va tillsammans
med dendär tjejens killkompis.. DET TAR ALDRIG SLUT!

de är ju verkligen inte så att de bara handlar om här i haninge.
de är ju lätt såhär, om inte värre på andra ställen.
men de är så sjukt kul när man tänker efter.
dagens läge består i stort sätt av rester.. äckliga använda rester.
har en klamydia, så har alla klamydia.

-----------------------------

absolut inget illa menat mot någon.
det va bara en tanke jag fick på bussen på väg hem.
men de äär verkligen så.

snälla motbevisa mig >.<


har jag fel? ( oj vilket roligt typsnitt det blev, men vi kör på det )
har egentligen inte ngt emot att det är såhär..
för hur ofta får du en ful fisk i sängen när alla vet hur personen i fråga faktiskt är i sängen ;)

tankspridd maria, jaa..


Kommentarer
Postat av: amina

jag hittade en som ingen har variyt med :D

2009-09-13 @ 21:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0