FARMVILLE <3

Förlåt men jag kan inte hjälpa det. Är som besatt av detta jävulskap kallat farmville.
Kan sitta och typ kolla hur lång tid de tar att odla tex. ris.. Sen typ : nää men ja har inte kommit hem från jobbet då, då kommer dom ruttna.. Men jaaa här hitta jag något som tar ett dygn att odla.. Då hinner jag göra det och det oxå............
HALLÅ?!

Pinsam tjej?



Idag har jag hursomhelst varit med Tess älsko, vi har ätit B&J och kollat på Män som hatar kvinnor.
Älskar den filmen, men den är så hemsk.. Sen kollade vi på lite gamla videoklipp och bilder oxå.
Men nu har vi vila-stund och ska ses igen snart för att se Efterlyst & Idol, samtidigt som lite ansiktsmask.

Sen senare ikväll kanske jag drar hem till Gurra och sover där.
De va ett tag sen vi träffades, och sist vi gjorde de så slingade jag hans hår så de ska bli kul att se om de fortfarande ser hyffsat ut ;)


Ehm viktig instickare, haha. Hade planerat att se på efterlyst och idol ikväll ja. Men nä vänta de är SAMTIDIGT.............. ?! Hur i helskotta kan man göra så ?! :P



Nu ska jag gå ner och göra mig lite mat tror jag..
Duscha och greja.. Och justfan, mamma bad mig tvätta.. >.<
Hemmafru.com

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0