Dessa ständiga drömmar.

Måste bara sammanfatta kvällen igår.

Jag och Nicke åkte ner till Nynäs vid tolvtiden typ haha, och kollade hur de såg ut vid nya lägenheten.
Det va ett RIKTIGT fint område faktiskt. PIRR I MAGEN !!

Men på vägen DIT, så va de SJUUKT läskigt. Vi åkte typ 110 på motorvägen liksom, och jag sitter och kollar ner i knät ( åt godis som låg i mitt knä haha ).. Så världens SMÄLL och jag typ kollar upp och skriker : VA GÖRU?
Så titta jag bak, så va de en stor jävla monstergrävling som rullade runt på gatan typ.. ( Alltså den rullade för att den va död )
Alltså vi kunde kört av vägen eller vadfan som helst !!!!!
Men de gjorde vi inte :)

Men för att följa upp rubriken :)
Drömde att jag mitt i natten åkte till lägenheten igen, öppna dörren och den va öppen?
Så jag stängde igen för shit de kanske va fel lägenhet.
Men sen kom Raimos fru och släppte in mig.
Och de va den största lägenhet jag sett typ. De va kanske 3-4 badkar, 5 rum typ..
( Det är en etta vi ska flytta till, inte en 5a haha )
Sen började de bara hända allmänt skumma grejer, va fett sur haha..
Men sen vaknade jag ^^

 

Idag hade jag hursomhelst sovmorgon faktiskt, riktigt skönt :)
Börjar inte förän typ kl. 18.00 ikväll haha, så de är ganska lång sovmorgon.
Sen får vi se vad som händer efter jobbet faktiskt.. Vill göra något kul :(

Nu ska jag se lite mer på tv.
Skriver sen :)
PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0