You say magsäck, I say fuck you

Haha, celina besservisser ! :P


Dum som jag är, gjorde jag ett såntdär facebook's grej, hur mtk tur kommer du ha idag.

Efter de gick de utför, fick 7% tur typ..
Detta har jag lyckats vara med om idag:
- Svälja tungpiercingen
- Mått brutalt illa
- Bokat fotostudio men fick förhinder 1 min innan modellen skulle åka hemifrån

Okej, nu kanske de inte va så kaxigt som ja själv trodde innan.
Men de är fan inte kul ändå haha..

Har däremot hittat en låt ja gillar.
Linni hade länkat till den på fejjan oxå.

Ärligt vet jag inte hur man lägger in youtubeklipp..
http://www.youtube.com/watch?v=-cRct9thG5s&feature=channel
Där är iallafall länk till den haha..

Jättemysig låt faktiskt..


Haha jag älskar mig själv när jag bloggar, kan sitta och skriva rätt mkt.. Som allt det över denhär raden..
Sen typ glömmer jag bort att ja sitter och bloggar och börjar göra något annat.
Så de tar typ 1 timme för mig att skriva ett inlägg haha..


Ska iallafall (eftersom de inte blir ngt fotande) handla lite idag, de börjar bli tunnt om vissa saker.
Så måste inhandla lite grejer liksoom..
Tess kommer iallafall idag och umgås med mig.
DET BLIR MYS

Nu ska ja spela gitarr. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0