Upp och hoppa!

Nu har ja duschat, mysigt mysigt..

Ska försaöka få i mig lite mat, men min mage vägrar typ.
Och de suger, för jag mår så JÄÄVLA illa och ja känner hur tom magen är.
Tog fram två brödskivor, och smör.. Då kändes de som att ja skulle vända ut och in på ma... heter de mag eller matsäck? =S
Matsäcken va? Vi kör på de..

Men sen gick jag till toaletten men icke, då försvann äckelkänslan..


Btw, svalde min tungpiercing imorse oxå, när jag åt en morot..


Idag blir de hursomhelst rätt mkt fotografering.
Sen kommer Emma & Elin oxå..
Troligtvis Tess med..
Och Marina :)

Så de blir en del att göra.

Nu ska ja tvinga i mig dum-mackorna..

Puuuss

Kommentarer
Postat av: Celina

Hörru hörru!! En MATsäck, det tar man med sig om man är ute i skogen och ska äta lunch. En MAGsäck sitter inne i kroppen, och det var förmodligen den som villa vändas ut och in :P

PUSS

2009-10-21 @ 13:01:22
URL: http://nejdetskaman.blogg.se/
Postat av: Pappa

Mera morötter åt folket=O)

2009-10-21 @ 15:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0