STÄD-DAG med mig själv

Nu har dagen börjat på riktigt. Har slappat en del nu på morgonen.
Men nu är jag på G..


Har städ-dress på mig, så nu är ded full fart..
Ska snart diska klart hihi..


Svar på fråga från Michaela & Frida :
Var har du flyttat?

Svar:
Jag har flyttat till Nynäshamn, i närheten av Nynäsgård.
Trivs jättebra, men de är tråkigt när man är ensam haha.



Idag kommer Majlöv förbi och vi ska fota lite.
Sen ikväll kommer Jombe och äter middag.
Så de blir mys, lite därför jag städar haha.

Nu ropar disken !!

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej maria :) jag undra bara skulle inte du flytta med någon som hette typ calle?

2009-10-13 @ 17:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0