Söka jobb

Har just skickat iväg en jobbansökan via mail, och ska gå förbi Sandys i Haninge Centrum imorgon.
Måste däremot fixa ut lite CVn oxå så jag kan dela ut lite här i Nynäshamn.

Måste skaffa mer jobb och mer pengar om de ska funka att bo här haha, men änsålänge har jag en månad undanlagd så de är lugnt.
Måste dessutom börja plugga snart oxå..
BLÄÄÄ va mycket allt är.. Men egentligen är de ingenting..

Hursomhelst, stooor grej.. De är exakt en MÅNAD tills jag fyller 20 år.
Grattis till mig?!?!?! JAAAA =D

Nämen, varför hamnade den bilden där? För att ja fyller 20 kanske? Är de 20årsgräns där kanske?
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH =D


Happiiiiiiii tjej <3


Nu ska jag diska.. Suck, tråk tråk.. Sen ska jag leta efter Gröndalsviken..
Har inte hittat dit ännu hahaha..

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0