Smärta smärta smärta.

Jag är nästan lite avundsjuk på Katta som lyckats somna om och fortfarande sover.
Jag har varit vaken rätt länge nu, tar smärtstillande lite för tidigt.. Men tar bara halva dosen..

Vet inte om de är medecinerna, men är typ jättetorr i munnen, och läpparna..
Det måste ju va att ja äter nästan bara medeciner och inte mat och sådär.

Hursomhelst, nu ska jag dricka lite POWER COW !!


Fast min är iof jordgubbesmak.

Alltså dom fanns när "vi" va små. Bara jag som drack den då?
Frågade ngra häromdagen men ingen som kom ihåg den..

Har sånt otroligt shoppingsug..
Kan dock tänka mig att man sparar pengar på att vara hemma och va sjuk.
Man kan ju liksom inte handlaaa.
Mamma&pappa däremot, dom blir typ fattiga hahaha.
Jag blir alltid så bortskämd när jag är sjuk.
Får ALL mat jag vill ha ( om jag kan äta den ) när jag är sjuk.

Och nästa vecka flyttar jag hemifrån, måste liksom..
Vänja mig att inte få allt.. Haha, måste köpa allting själv.. Heeeerre gud.. >.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0