Sleepless in Nynäs

Trött på att vakna mitt i natten hela tiden.. Har jättesvårt att somna och ännu svårare att hålla mig själv sovande.

Idag ska Calle till skolan iaf, vilket betyder ja, en ensam dag igen.
Tess kommer komma vid 5-6 men liksom.. Vad ska ja göra tills dess?
Lär väl som vanligt, handla?

Inte de att ja inte har ngt att göra, men de ja ska göra tar typ max 10 min liksom.
Prata me mamma, fixa en överföring..
KLART..

Dessutom måste jag åka och hjälpa till med soffan sen.
Så att den kommer hit ngn gång.

Btw, ni som missat hela "Kjell"grejen..

Här ääär han <3 Sök på youtube vettja, Säsong två liks.
Det ääär värt att kolla så tveka inte haha..


Nu vet ja inte riktigt vad ja ska skriva faktiskt..
Är lite småhungrig faktiskt.. Men ja glömde köpa bröd igår, så de finns ingen mysmat :(
Ouff, en till grej att göra idag :O Köpa bröd!!

hearts-1.jpg ducks in a row image by Tales_of_Rosehearts-1.jpg ducks in a row image by Tales_of_Rosehearts-1.jpg ducks in a row image by Tales_of_Rose

Nu borde de väl kanske va dags för en kopp te?
Mja, de får lov att vara de, för jag kan inte sova.
Och jag är lite hungrig höhöhö.

Idag ska bli en bra dag.
Ge mig tips om hur jag kan fördriva tiden när jag inte jobbar.
Det kan lätt behövas !
Puuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0