Myskväll / rejält uttråkad

De är typ samma sak att ligga och mysa i sängen och kolla på tv.. Som att kolla på tv när man är uttråkad..
Känner typ skrivtorka.. Och det suger, för de är så otroligt skönt att skriva av sig..
Och nu står allt stilla, vilket gör att inget blir bättre haha..
Jaa.. Vad ska jag göra........

Calle har ju uppenbarligen roligare utan mig så de är mitt problem..
Bor på landet så ingen orkar komma hit, ännu ett problem som är mitt..
Det finns inget att göra i stort sätt.. Mitt problem..
Jag har inga vänner i nynäs.. BIG PROBLEM..

Tyck synd om mig, eller nått..
Skriv lite kommentarer. De blir jag alltid glad av :)

( Btw, spelade bingolotto med Pär idag, ingen av oss vann.. Bingolotto suger!! )

Nu ska jag kolla lite mer på tv och typ.. Ha tråkigt..
Buhu..




Kommentarer
Postat av: Mamma

Puss på dig! Ge inte upp än du har ju bara bott där en vecka.

Mamma

2009-10-19 @ 05:49:51
Postat av: Tigger

Always look at the bright side of life.

aha,aha,aha,aha

2009-10-19 @ 16:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0