Medecin 1,2,3..

Sådära ja, en dag avklarad.
Den värsta hittills..
Jag tycker synd om dom som ska göra denhär operationen.
Haha förlåt, dumt sagt kanske, men de är de värsta jag gjort.

Va på akuten idag, fick mer medecin.
Gurgel typ, som bedövar hela halsen.
Måste dock lära mig gurgla hahaha..
Första gången blev ALLT utom halsen bedövat.
Allt i munnen alltså, helt stört..
MINDRE nice asså, dessutom smakar de så jävla äckligt..

Fick ett glatt besked däremot idag oxå.
Flyttar på Söndag.
Så ni som inte kommer orka åka till nynäs, kanske borde ta och träffa mig innan ;D
Jag kommer nog spendera den första månaden ganska intensivt där nere iallafall.
Så ja kommer in i allt och sådära, de kommer ju va rätt nytt..

Men de blir NIIIIICE..
Nu känner jag av smärtstillandet här..
Likabra att sova asså haha..

Hoppas ni mår bra :)
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0