Längsta sovmorgonen sen operationen?

Tror inte ja sovit såhär länge sen jag opererades?
Somnade däremot ganska sent oxå.
Eller ja, jag gick och la mig sjukt tidigt. Typ 7 haha..
Sen vaknade jag vid kanske 10-11..
Men hursomhelst, jag vaknade för kanske 30 min sen.
Förstår dock inte varför mitt ont gått upp till öronen istället..

Va ju på akuten igår och dom sa att de inte va något med öronen.
Fick iallafall detdär gurgelmedlet..
Men de e fett läskigt för de smakar så äckligt, så TÄNK om ja skulle spy.
De skulle komma magsyra i mina sår, fett läskigt haha..
Får fan lov att hålla mig från att spy.

Funderade just på om ja kanske ska börja packa ner mitt rum..
Kläderna kanske bara är bäst att slänga i svarta säckar, sen rensa och tvätta när ja flyttat.
De finns ju förråd hit & dit där så man kan göra sig av med lite haha..

Snackade med Calle igår oxå, och flytten blir av på söndag.
Varesig pappa kan köra eller inte då. Hihi.
Det har liksom löst sig ändå..

Nu ska jag försöka lära mig gurrrrrrgggggggggggllllllllaaaaaaaaa igen..
>.< Hahahaha..
Idag ska bli en bra och nyttig dag så jag blir frisk snart.
Har inte råd att vara sjuk mkt längre.
Saknar jobbet tillochmed :(

Någon som har något tips på hur man blir frisk snabbare efter en operation ? :)
PUUUSS !!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Ja vännen snart blir vi allt friska !

Åh ja det tycker jag vi ska göra, skulle vara supermysigt!

Längtar tills friskheten ;D haha <3

2009-10-07 @ 20:16:27
URL: http://katarinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0