Katta

♥Du får ett eget inlägg här hihi♥



Tack för att du ställt upp under tiden både du och jag haft efter operationen.
Ni andra ANAR inte hur skönt de varit att ha ngn som vet EXAKT hur de känns.
Det har varit kul som fan att vi fått upp kontakten igen.
Jag är typ världens lyckligaste när ja tänker på att man bara behöver göra denhär operationen en gång i sitt liv, för annars hade jag seriöst gått och gömt mig..
Det har varit så IRRITERANDE, de har gjort så ont, jag har nog aldrig varit så hungrig, jag har inte kunnat sova ordentligt, jag har knappt träffat några vänner.
DÅÅ har de varit tur att vi haft varandra :)

Och lyllos dig som inte har ont alls längre, betyder väl att jag är helt frisk om 2 dagar?
Haha, förhoppningsvis..

Du är bra!
Pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0