Kakmys såhär på kvällen

Nu sitter jag och Calle i köket vid varsinn dator, lyssnar lite på John Mayer.

Har kak och te mys, och de är mys.. :)
Inte för att vi pratar ngt med varandra haha, men men.
Calle fick ett paket ballerina pepparkaka-kakor av mig i födelsedagspresent..
För tidigt iof men ändå, han fick välja om han ville ha nu eller sen.




mys <3



Imorgon ska jag ta de lugnt faktiskt, jobbar 17-22.. Sen blir de hem till Nynäs och sen till Telegrafen.
Om jag orkar.. Haha :)

Nu ska jag i lugn och ro dricka upp mitt te.


P.S

GRATTIS BÄST-PAPPA <3


Pusss

Kommentarer
Postat av: Pappa

Bugar o tackar

Jag vet att du har det bra

Det känns bra för oss.=O)



2009-10-16 @ 15:05:12
Postat av: maria

men lite hemlängtan har ja faktiskt.. :(

de går nog över när allt är klart här..

2009-10-17 @ 09:45:02
URL: http://marianordahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0