Jag fryser lite asså

Förstår inte var sommaren tog vägen, missade den helt typ..

Hursomhelst, gårdagen va typ.. De mest händelserika på SJUKT länge.
Har ju typ inte festat sen innan operationen så ja de va fett kul.
Stannade kvar lite på jobbet och pratade med Jessica, sen drog ja till Trollbäcken.

Som vanligt finns de mycket att skratta åt nu dagen efter hahaha..
Men jag hade ruuligt.

Sov hemma i haninge hos mamma & pappa inatt oxå.
Lite långt att åka ner till nynäs om ja festar i trollbäcken.
Men ja, frös som FAN inatt.. Orkade inte hämta täcke haha..

Kommer typ bli sjuk men ja ska ligga inne ikväll och ta de lugnt så ja inte blir sjuk.
Måste jobba massor.. Massor massor massor.. Men ja de blir när de blir.


Sitter i köket nu, ska göra lite mat tänkte jag kanske.. Dricka päronsaft och äta mackor.
Calle ska till Hobbe och jag ska va ensam, haha kommer ligga och dega framför tvn.
Men ska ner till centrum och handla lite sen oxå.

Hörs sen, Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0