Jag är hungrig, har ont, vill gå ut, vill duscha.

Idag är en sån dag som jag bara VILL & VILL..
Håller på att dricka upp mitt smärtstillande just nu. ( har hållt på me de i snart en timme )
Men de gör fortfarande lite ont att svälja, så ja tar de chill asså haha..

Har värsta taktiken för hur jag ska kunna hålla mig uppe och igång utan att må piss idag.
Däremot hemlig taktik, bara jag och Katta som vet ;)
Ni skulle aldrig ens förstå ändå ! Hihiii !!

Idag ska jag iallafall fota en hel del troligtvis..
Om de blir som planerat blir det :

- Marina och.... Va hette hon nudå.. Madde! ( om Marina hann efter skolan vill säga )
- Angelica & Tommie
- Tess


Så de blir kul att träffa lite folk oxå, de har varit lite tunnt om de på sista tiden asså.

Däremot träffade jag Tipparn igår. Vi fotade oxå lite.
Och sen på kvällen kom Sparris och Nicke förbi.
Dock blev jag JÄTTETRÖTT då och somnade typ dirr när de gått..
Okej inte dirr, men jag vart fett off.. Medecinerna började gå ur och allt.. De va inte nice asså :(
Men förhoppningsvis blir de bättre snart.

Hade bestämt me Katta att vi skulle vakna 5, men jag vaknade 2.
Sen vaknade jag vid... 7(?)
Minns inte riktigt, är bara så jävla arg varje gång jag vaknar haha så memorerar inte precis tiden.
Längtar bara tills vi blir friska, dethär är ett helvete.
Men ÅÅÅÅÅÅÅÅH va glad jag är att jag har dig <3 :D
( Se till så ni har ngn kompis som oxå ska operera samma sak som er, om ni någonsin ska göra de. Jättebra tips haha, lovar )
katta&jag



Okej, nu stryker jag över Marina och Madde, fick just ett sms om att Marina inte hinner höhö..

Nu börjar allt förövrigt ordna upp sig, känner av smärtstillandet nu hihi

IMORGON är iallafall en bra dag.
Då kommer Katta förbi och lämnar nyttig-drycker och en mobil.
( min la av inatt, blir galen.. UÄÄÄH )
Så då har man något att se fram emot då oxå.
Dock blir de en till fredags-innekväll för mig.
Måste bli frisk nu i helgen för ehm..

JAG FLYTTAR PÅ SÖNDAG!?!?!?!?!
Grattis mig och tack snäll pappa <3

Men nu ska jag faktiskt gå ner och duscha.
Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Katta

Ja det är bara vi som vet ;)

Haha älskar bilden, vi är ju liksomtwins vad gäller detta asså!

Det ska bli så kul att komma över en stund imorgon! :)

Tack gode Gud för att vi har varandra under detta!

Så glad <3

2009-10-08 @ 09:53:53
URL: http://katarinalinnea.blogg.se/
Postat av: Celina

Sweet att du flyttar på söndag ju! :D Fett roligt vännen!! <3

2009-10-08 @ 12:06:16
URL: http://nejdetskaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0