IDAG FLYTTAR JAG NER TILL NYNÄS

Idag ska jag göra ett bild-blogg-inlägg hihi.. mm *amandavardet* hahaha...
Vi får se om de blir kul, JAA ! =D


Nu har jag vaknat, och idag är dagen jag ska flytta, och OJ de ligger en pedofil brevid mig :O

Nämen, hihi de va ju bara Nicke som hjälpte mig att plocka ner allt igår jue. Och sen sov han kvar. Ja-aa.

Såhär såg mitt rum ut när vi va nästan klara, nu är de inga grejer alls, ELLER mattan.. Bara säng, soffa, tv.

Men igår innan vi började packa, åkte vi till Jombebombe. Och jag lekte med bilden såklart, hade tråk hihi.

Här är förövrigt när ja träffade Majlöv tidigare på dagen. EN PUSS <3


Haha för att sammanfatta då,
Nicke och jag har just vaknat ( bilderna läängst upp är tagna alldeles nyss ;D )
Han va här igår och hjälpte att packa ner allting..
Men först va vi hos Jombe, de va typ lite chill där..
Båda va rätt trötta så vi drog hem till mig och städade ner allt till typ 4 haha..

Träffa Majlöv oxå en stund på dagen, så de va mys.

Men nu ska jag gå ner och klä på mig, sen åka och hämta bilen vi ska köra ner allting med.
SÅ NU SMÄLLER DET..


Måste bara lägga till en grej till sötaste tjejen, Jennifer Castillo.
Jag kommer sakna dig som fan, men jag finns närmare än du tror.
Mitt hjärta är alltid öppet för dig, likaså min dörr.
Du är en otroligt fin tjej och vi ska kämpa för att inte tappa varandra.
Jag hoppas att du förstår hur mycket jag älskar dig.
DU är en ÄNGEL


Kommentarer
Postat av: micaela & frida

vart har du fyttat? :)

2009-10-12 @ 19:26:56
URL: http://micaelastarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0