Godmorgon

Hejsan hejsan.
Känner att halsen börjar defenitivt bli bättre asså. Men de är inte bra fortfarande.
Har samma ont när jag vaknar, men de gör inte ont på samma sätt sen efter ett tag.
Men men, lite oroväckande att jag tar min sista dos just nu.

Måste ringa snart och be om mer hahaa.. Knarkfia <3
Idag är det iallafall en vecka sen och jag hoppas på att kunna börja jobba igen i mitten av nästa vecka.
Vill inte börja för tidigt om jag får ont liksom.. lite små-onödigt..

Nuuuså, nu pratade ja nyss med farbror doktor.
Dock la vi på han hörde så dåligt så han ringer mig hem snart.
Ska försöka få ut lite med Citodon, gillar inte riktigt diklofenaken..
>.<
Hoppas han är snäll doktor och skriver ut iallafall ett rör citodon till.
3 min senare:
Han va snäll doktor, slipper oroa mig nu.
Fick båda medecinerna utskrivna troligtvis..
De känns väldans bra, så slipper jag oroa mig för att vakna mitt i natten helt hjälplös haha..

Nu ska jag duscha tänkte jag..
Eller äta, eller duscha..

Vi får se, bloggar sen :)
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0