Godmorgon va de ja.

Nu är jag vaken igen, och gårdagen va ( om man bortser från hur den slutade ) heeeeeelt sjukt bra.
Titti & Tess kom på middag och vi hade så roligt asså, de va skitkul faktiskt..
Vi åt fin mat, drack vin, pratade, sjöng, gick ner och solade solarium haha..
Så de va jättemysigt faktiskt..
Idag kommer mina kära småsystrar hit, så de ska bli jättekul faktiskt!!
Emma & Elin


Nu ska ja äta ngt faktiskt.

Avslutar med att svara på kommentar hahaha..
Från älskade Celina som oxå har en länk till hennes blogg lite längre ner på min sida..



Celina
om Önskelista:

haha maria det märks att du inte har så mycket att göra. Uppdaterar bloggen nedrans massa!! :P Men det blir bra läsning för mej som inte heller har nåt att göra typ :P Och nu äter jag mitt förbenade naturgodis! haha!! Hörru hörru du kanske skulle ta och skaffa dej ett busskort och åka in lite till stan, eller bara lite mer civilisation till handen typ :P Puss påre!

Svar : Ja men igår va en tråkig dag, som iof blev mkt bättre sen men ibland är de okej att blogga överambissiöst ;D Jag SKAAA köpa busskort hahaha.. PUUUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0