Godmorgon igen.. Tråkigt väder som vanligt.

Jahapp, då har jag varit vaken typ en timme då.
Glad som FAN att de inte blev mer än de blev igår..

Vet inte HUR, men lyckades på dricks på 60 kr..
Lånade väl av ngn av servitriserna haha<3

Efter jobbet hursomhelst, SPRANG jag till tåget.. ( Maan vill ju inte missa tåget hem eftersom att de går typ, en gång om åååret )
Sen mötte Calle&Viktor mig vid Shell och sen gick vi till Telegrafen.
De va typ, död död död död hemmafest.
Säkert JÄTTETREVLIGT när man känner folk där, men njae. Inte annars kanske.
Pratade iallafall med några, duktig tjej.. Så nu har ja väl visat upp mig så alla vet att jag finns.

Idag ska Calle få städa köket, han hade vänner hemma igår..
Jag tänkte väl diska lite, och äta mat hihi.
Ta de så lugnt som möjligt, för ja ska jobba ikväll med. 17-22, helt underbar tid eller hur?

Jag "skämde bort" mig själv lite igår oxå, köpte ju faktiskt en kofta på ginatricot för 49 kr ;D
HÖHÖHÖHÖHÖ !!!
Sa typ 4 gr :
- Hade jag bott hemma nu, så hade jag varit i stan och shoppat för typ 2000 kr!!
Men ja våga faktiskt inte handla mer hahaha, så tror att ja TOTALT använde 300 kr.
-Kofta
-Donken, bjöd nicke som fyllde år i torsdags :)
-Örhängen, de va ett måste, har inga här :(




Nu ska jag hursomhelst gå och kolla vad som finns i kylen.
Törstig tjej :)

P.S

Mamma och pappa, jag vet att ni saknar mig med !!! SÅDETSA !
( Och ja, dom läser min blogg, så daah! =D )

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0