Godmorgon för tidigt

Vaknar vid 6 oavsett vad haha.. Illa illa..

Hursomhelst, dagen ser ut som följande.
Eftersom Tess sov kvar, och jag ändå ska till handen idag, så åker jag med henne nu på morgonen.
Men vi ska inte åka riktigt ännu, de blir vid 9 tiden.
Sen ska jag spendera dagen hos "mamma&pappa" haha.. Vill säga hemma, men börjar inse att DETHÄR är mitt.

Igår fick jag några * men oj, jag bor här :O * haha och de va verkligen askul.
Gick och pekade på saker och visade att de va mitt ;D

Ikväll blir de KYRKIIIIIIS!!
Saknar QV asså, men ikväll kommer jag.. Hihi <3
Maria är kyrktönt.

Ska avsluta med att säga att jag ÄLSKAR Tess.
Tack som fan för igår, hade så jäävla kul haha.
Du är en ängel tjejen <3


♥♥♥



Kommentarer
Postat av: tess

Du är bäst! saknar dig, kom hem från kryssningen ! vill ha vinkväll:(

2009-10-28 @ 13:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0