Fy på mig

Ja jag vet jag ska va inne typ en vecka och tycka synd om mig själv.
Men igår kunde jag verkligen inte, jag va typ ashungrig men fick inte äta.
Hade astråkigt och fanns inget direkt att göra..
Men sen skicka jag sms til Patricia och Tipparn och fick följa med dom.
Tack <3

Så jag va ute ganska sent, och självklart har jag typ dragit på mig en förkylning tror jag..
Känns lite konstigt iallafall men men..
Mitt eget fel haha..

Idag har mamma lovat mig pannkakor.
Mamma & Pappa är i lägenheten nu..
Vet dock inte vad dom gör, men ja orkade inte följa med.
Tror dom lägger grejer i förrådet.

Flyttar om hm.. 11 dagar tror jag.
Det ska bli skönt, och de ska bli skönt att slippa halsonten oxå.
Men mest roligt att flytta hemifrån :)

Nu ska jag kolla lite på tv och låta hungern komma till mig hihi.
HUNGRIG TJEJ !!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0