.............

.....vet inte ens om de är för att jag gick och la mig senare eller om ja faktiskt fick sova längre inatt.
hursomhelst så är jag vaken nu, har ganska ont.. insåg nyss att jag har EN DOS kvar..
måååste ringa doktorn.. annars vet jag inte riktigt vad jag gör faktiskt.


har inte sovit en hel natt eller ätit en riktig måltid sen operationen och jag känner hur kroppen bara skriker efter energi.
lyckades äta igår faktiskt, men inte liksom.. mättande mat, utan några klyftpotatisar och 4 köttbullar.
de är ganska småkaxigt egentligen men ja förstår ju själv att de inte är ngt jag kan leva på liksom.

men nu får ja väl lov att sluta tycka synd om mig själv.

idag ska jag hursomhelst:

-packa packa packa
-ringa doktorn
-träffa katta
-fota julia+ev. vän
-träffa tess?
-ligga hemma när alla andra festar >.<




om någon skulle få något konstigt ryck, och vilja joina mig. så hoppas jag att den har mitt nr.
och räddar mig från ensamheten hahahaa.

tänkte försöka sova lite till.
är så jävla trött :(
ska bara låta smärtstillandet ta lite till.

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0