Efter solsken kommer regn

Man tror ju att de ska bli bättre för varje dag som går.
( Med både operation och ja.. Allt annat )
Men för att koncentrera oss på operationen..
I fredags va de ju som de va..
Lördags va de bra, lyckades gå ut..
Lördag kväll va mindre bra.
Söndag morgon va okej..
Söndag kväll va ett helvete.

Vi ska inte prata om hur jag mår nu.
Vill BARA gå och gömma mig..
Har dock fått en vän att diskutera allt med haha.
Katta, som gjorde sin halsmandeloperation i onsdags..
Så vi sitter och diskuterar medeciner, mat och smärta typ.
Känns asbra att ha ngn som VET exakt vad man snackar om haha.
Dessutom visade det sig att vi hade lite mer gemensamt än bara operationen..
Så de va bara kul att ha någon att prata med :)

Måste lägga till här att JA, smärtstillandet har börjat värka..
Tack gode gud för CITODON <3

Däremot kan jag tänka mig att de blir en dag utan mat.
Ingen idé att försöka ens.. Det blir ju bara värre när man äter.
Så ja, de blir typ.. Fruktsoppa, islatte, milkshake..
De hade (en vanlig dag) varit hur NICE SOM HELST, om man va sugen på det.
Men jag tror aldrig jag varit så sugen på kryddstarkt kött i hela mitt liv typ.



Jag vill typ ha milkshake nu, men vet inte om jag vågar testa mat.
Mår INTE bra någonstans och känns dumt att försöka om de inte lönar sig.
Smakar typ blod i munnen, men de tänker jag inte erkänna..
Måste typ åka in då haha.
Allt går över, tror man överdriver rätt mkt i sånahär situationer.
Man är ju inte direkt van med denhär slags ont..

Hoppas allt går över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0