Akademisjukhuset

Misstänker att alla vill se bilder från sjukan.
Och om ni INTE ville de, så får ni de iallafall.

Här är precis efter uppvaknandet, morfin och en hel del spottat blod.
Yes that's right. Det är blod i spottgrejen där.



Dendär grejen dom hällde i mig morfin genom.. Gillade den lite smått.
Den va läskig, men shit va mkt sprutor jag slapp ta. Tack fula sak <3


En "aning" piggare tjej..



Tack Nicke som satt vid min sida.
Nu sitter jag här ensam och har ont.
Väntar på att mitt smärtstillande ska brusa klart så jag kan dricka upp det.
Moahaha. Tyck synd om mig :)


Kommentarer
Postat av: Celina

Älskling krya på dej! <3

2009-10-03 @ 14:12:54
URL: http://nejdetskaman.blogg.se/
Postat av: maria

tack celna <3

2009-10-03 @ 14:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0