Söka jobb, jaarå

Nu har jag kommit hem från Handen.
Eller ja de va ett tag sen men ja, hursomhelst.

Ligger och kollar på NCIS, favoritprogram <3
Älskar det lite för mycket kanske.
Dom som verkligen känner mig, vet nog varför..
Haha =D

Hursomhelst, för att sammanfatta helgen lite då.

Vi va hos Monzy, festade loss både fredag & lördag.
Det finns video på facebook när jag och Natta har tårtkrig.
Bjuder på den bah fatt ja e så jäla bra.
Jag gav Åsa en hjärnskakning MED FLIT.
Haha, verkligen INTE med flit, Åsa förlåt igen <3
Vi hade på oss ett par shorts, asså ETT par, tillsammans.
Och sen ramlade vi, förlåt <3

Sen typ, ja asså de hände rätt mycket.
Vet inte om ja skrev de, men spydde utanför porten brevid min när ja kom hem i Söndags oxå.
PINSAMT.. Va helt ensam hahaaha.
( Den är borta nu ^^ )

Och IDAAAAAAAAAAAAG

Sökte jag jobb på :
Sabis
Deep
Bik Bok
The Phonehouse


Funderar på om ja ska bada?

Slår iväg ett wildcard, vad har NI gjort i helgen ? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0