Skönsång och megapruttar

You're the voice I hear inside my head
The reason that I'm singing
I need to find you, I gotta find you
You're the missing piece I need
The song inside of me
I need to find you, I gotta find you


Nu sitter jag i sängen, halvfixad.. Och vet inte vad jag ska göra idag asså.
Skulle följt med till IKEA men ja orkar inte, har inga pengat och då blir man deprimerad.
Så de får bli en gång då jag är rik. ( Alltså om typ 10 år.. )

Men ska iallafall till Haninge idag och leka populär med alla jag tvingar träffa mig.
Sen är de kyrkis ikväll oxå såklart, men fan.. BIBELSTUDIUM.. Halloj?
Inte direkt jättetaggad, men ja tänker baskemig göra något annat haha..

Btw, på tal om överskriften, jag sitter och sjunger fult & Calle la precis väääääärldens PRUTT :O

Tyyp såhär lät den

....iiiiiiiHHHHHHUUUUÄÄÄÄ
HÄHHHHHÄHHÄHÄHÖH

Lite svårt att beskriva sådär, men alltså de va typ.. En lång prutt dessutom.
Så jag fattade inte ens att de va en prutt först. Bra jobbat Calleballe.

Nu ska jag sluta skriva snett, jag är inte sne.
Men ni är, som läser hihihi, nu är jag trött.
Vill ha mat, hjälp mig, geee mig :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0